Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

CUK przeprowadził postępowanie wyjaśniające w sprawie nieuczciwych praktyk we Wielgiem

Ewelina Fuminkowska
Ewelina Fuminkowska
Kobieta, która prowadziła nieuczciwe praktyki w punkcie partnerskim CUK we Wielgiem poniesie konsekwencje
Kobieta, która prowadziła nieuczciwe praktyki w punkcie partnerskim CUK we Wielgiem poniesie konsekwencje EF
W punkcie partnerskim CUK we Wielgiem miało dochodzić do nieuczciwych praktyk. Firma prosi o kontakt klientów, którzy zawierali tam ubezpieczenie i nie są pewni opłaconych składek.

Część opłat za ubezpieczenia, zawierane przez klientów punktu CUK we Wielgiem nie byłam uiszczana w terminie. Mieszkańcy otrzymywali ponaglenia i kary za brak opłat. Nieuczciwe praktyki pracownicy punktu CUK w Wielgiem wyszły na jaw przez przypadek.

Oszukani klienci zaczęli zwracać się do nas. - Policja rozłożyła ręce. Mama sama wyjęła pieniądze z portfela i dała kobiecie. To, że składka nie była opłacona w terminie, nie jest sprawą dla policjantów. Postanowiłam działać, zawiadomiłam centralę CUK i prasę - mówi jedna z oszukanych klientek.

CUK w Toruniu dokładnie zajął się sprawą. Wyciągnięte zostaną konsekwencje prawne wobec kobiety, która pracowała w punkcie partnerskim we Wielgiem.
- Jesteśmy świadomi powagi sprawy i niezwłocznie podjęliśmy działania, mające na celu wyjaśnić zaistniałą sytuację, zabezpieczyć dobro naszych klientów, a także wyeliminować możliwość jej powtórzenia w przyszłości – zapewniał nas Marcin Dyliński, dyrektor Departamentu Marketingu i E-commerce CUK Ubezpieczenia. - Sprawa została przekazana do naszego Działu Prawnego, który już podjął właściwe kroki w celu wyciągnięcia konsekwencji wobec osoby odpowiedzialnej za przedmiotową sytuację.

Trwa głosowanie...

Korzystałeś z punktu CUK we Wielgiem?

Przeprowadzono także postępowanie wyjaśniające w sprawie nieuczciwych praktyk we Wielgiem.

- Podjęliśmy jedyną słuszną decyzję o rozwiązaniu umowy współpracy w trybie natychmiastowym - dodał dyrektor Marcin Dyliński. - Jednocześnie świadomi powagi sytuacji pragniemy zapewnić, że składki za zawarte umowy ubezpieczenia zostały przekazane do zakładów ubezpieczeń. Jesteśmy w trakcie kontaktowania się z poszkodowanymi klientami w celu objęcia właściwą opieką ubezpieczeniową. Pragnę zapewnić naszych obecnych i przyszłych klientów, że nieuczciwe postępowanie partnerki nie odzwierciedla standardów CUK Ubezpieczenia i zawsze będzie sankcjonowane.

Firma wyszła także naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy nam skarżyli się na utrudniony kontakt z firmą. Wszyscy, którzy chcą sprawdzić ważność swojej polisy lub status płatności za polisę mogą kontaktować się z infolinią CUK Ubezpieczenia pod numerem: 222 700 387, lub osobiście w placówce CUK: Lipno, ul. 3 maja 3 (numer telefonu do placówki 542 873 478).

od 7 lat
Wideo

Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: CUK przeprowadził postępowanie wyjaśniające w sprawie nieuczciwych praktyk we Wielgiem - Lipno Nasze Miasto

Wróć na wabrzezno.naszemiasto.pl Nasze Miasto